torsdag 6 december 2007

Lite krasslig

Är väl hemkomen efter Londonresan men har drabbats av nån elak bacill på flygplanet. Hade en dags vila i Malmö ochså vilken var lysande, alla julklappar avklarade redan första veckan i december gör månaden mycket lättare!

Passade på att köpa en bok i personlig utveckling också. tänkte att jag måste ta tag i mitt liv och styra upp det så jag inte jobbar på för mycket. Kom fram till andra kapitlet och har fastnat där - där ska jag nämligen svara på frågan "vad är ditt främsta mål?". Och jag har inte en aning...måste klura ut det tror jag.

Ha en skön dag allihop!

1 kommentar:

Mia sa...

Inte lätt. Få inte panik, tror de flesta frågar sig det. Det är väl själva syftet till att vi är här?

Sjuk här med. :( Det suger, man tycker ju att när man är sjuk så ska TV automatiskt förstå det och visa roliga filmer men icke!

Men vi kanske överlever ändå.