söndag 13 januari 2008

Intensiv start på året

Året har öppnat i starkt tempo. Jobb i veckorna och bortrest under helgerna. Förra helgen var vi uppe hos mamma o firade jul. Halkan gjorde sig bekant och det rapporterades friskt om avåkningar. Detta till trots klarade vi oss fram och tillbaks med enda problemet att jag missade en avfart som ledde oss till Örkelljunga istället för Halmstad, men det skadade ändå inte eftersom bilresan ändå var ganska trevlig. Har aldrig varit med om att det regnat så underkylt att regnet frusit på vindrutan före torkarbladen hunnit torka bort det.

Den här helgen har jag varit i Västerås på Kick-off. Vad som hände där stannar där (även om alla skötte sig exemplariskt), men vi hade väldigt roligt helt utan några missöden!
Idag ägnar jag mig åt att packa upp mina prylar från resan (det var inte så mycket jag tog med mig), försöka torka ur mobilen som blev dränkt under resan samt tänkte ta mig bort och träna litegrann.

1 kommentar:

Mia sa...

Hur ändrar man sitt arkiv så att istället för att det står -07 står det varje månad istället, ex.mars 07? Blir lättare att leta i bloggen då för besökare...
Hoppas allt är fint med dig! Kramkram