söndag 3 augusti 2008

slutet på en era, begynnelsen på en annan

Så var det gjort. Alla papper underskrivna. Ett stort steg i mitt liv. Ett stort beslut som fattades under min semester när jag i lugn och ro kunde vara ifred och tänka.

Jag har i veckan sagt upp mig från jobbet. Nu jobbar jag kvar ett tag tills min anställningstid är slut, sedan är det dags för mig att försöka stå på egna ben. Ska bli spännande och roligt. En riktig utmaning!
Mer info kommer såsmåningom, jag låter er som inte vet något få fundera, spekulera och fantisera. Jag vet vad som väntar :)

8 kommentarer:

David Svensson sa...

Grattis. Det blir säkert bra även med nya inriktningar.

Mia sa...

Chicago är hur härligt som helst! Riktigt vacker stad.

Nehej, jag vet inte vad som pågår. Jag vill veta NU!

Kram Mia

Anonym sa...

Lycka till!

Älgen sa...

Tack ska ni ha :)
Mia: du får info i ett litet mail ;)

Gert sa...

Lycka tilll med nya jobbet./pappa

Emelie sa...

Jag önskar dig all lycka tiill. Tycker du är grymt modig!

Mia sa...

Tack för ditt mail! Jag håller alla tummar och tår korsade.

Soliga kramar Mia

Mia sa...

Nja, jag vet inte det ja...

Kram Mia