fredag 19 september 2008

Mitt sista halvår i bilder

Eftersom jg har varit dålig på att uppdatera min blogg lägger jag nu ut bilder på vad som har hänt det sista halåret. håll till godo!


Första minigolfrundan med Sara - vem tror ni vann? :)
Midsommarafton på Sturkö med mina kära Malmövänner. har tyvärr dåligt med bilder från själva kalaset!

Helg i Malmö med Sara. Vi hälsade på herr Lars Winnerbäck när vi ändå var där :)




.
Sara har fått följa med på ett par fiskeutflyket. Först var vi uppe hos Mormor och Morfar, och där visade jag henne runt i mina hemtrakter. Hon fick se Gamla trädgården, eken och även testa fiskelyckan i Mörke Malen. Hon tog en fin Abborre och en pigg gädda på sin första fisketur!
Väl hemma testade vi sedan torskfisket med lika fint resultat!



Sara på väg ut för Östersjöfestivalsfirande strax efter min hemkomst från USA. Därifrån har jag redan lagt ut lite bilder :)
Hasse njuter av båtturen. Karolina och Hans anslöt för en dag med Wakeboard och även lite fiske hann vi med!
Premiären för mig på brädan. Skojjigt var det, men jag var inget duktig...
Kräftskiva och, tro det eller ej, även surtrömminsskiva. Jag var inte vidare förtjust i strömmingen, men kräftorna var goda och naturen på Spjutsö helt underbar!
Sådana här fina frukostbord har jag haft under sommaren! Golvmoppen står dock inte där vanligtvis...

5 kommentarer:

Emelie sa...

Fint! Är det hemma hos dig?

Älgen sa...

Jo, det är hemma hos mig. Tack :)

Anonym sa...

Jag hoppas du menar ditt senaste halvår, inte sista?! Annars blir jag lite orolig :)

Älgen sa...

Helt rätt emma. Pinsamt att göra en sådan sprklig tabbe!

Mia sa...

O vad roligt inlägg! mer sånt här! O vad romantiskt det ser ut, du & Sara. Inte avis alls nej...

Hälsa henne!

Kram Mia