måndag 9 februari 2009

Full rulle på jobbet

Om ni undrar varför jag är frånvarade är det för att jag är ytterst närvarande - på jobbet.

Det är riktigt roligt att ha kommit igång så bra som jag faktiskt gjort. DEt rullar på som bara den och just nu undrar jag nästan vad jag gjort för att få sådant gensvar. Många gamla kunder hörde av sig till en början - men de sista är helt okända ansikten utan koppling alls vilket känns oerhört bra. Vi har fokuserat på att hålla hög kvalitet genom allt och det har slått väl ut. Särskilt fotokvaliteten har vi hållt hög vilket ger det mest direkt synbara resultatet. Titta in på vår hemsida, som för övrigt också är helt nyrenoverad, så syns det bättre. Här är ett bra exempel: Sternövägen 22

Kan även säga att vi lyckas otroligt bra rent prismässigt, tiderna till trots. Ett nytt rekord för kvadratmeterpris är på väg att slås genom försäljningen av en av de lägenheter vi har till försäljning just nu!

Nu har det dessutom blivit klarhet i öppnandet av vårt kontor i Ronneby, och kanske en ljusning även för Karlskrona. När de väl är igång kommer jag nog att kunna pusta ut lite - eller så kanske kundtillströmningen ökar ännu mer vilket vore otroligt roligt!

1 kommentar:

Mia sa...

Låter som att det går bra.

Men du vet jag älskar att skriva och sen har jag inte ett eget företag eller en sambo som kräver tid. Så du behöver nog inte ha särskilt dåligt samvete. Däremot borde vi ha dåligt samvete för att vi inte setts. Ska vi ta en tur med båten i sommar? Snart läge att börja planera.

KRAM