onsdag 30 december 2009

En solig vinterdag






Semestern fortskrider. idag har vi varit lite effektiva.
1. Klockan väcker mig riktigt bra. Tack David för att du tipsade om Iphone-aplikationen som håller koll på sömnen. Även om jag inser att jag sover dåligt vaknar jag piggare än någonsin. Jag har kommit på att om jag ställer fram klockan en bit väcker den mig lite närsomhelst och jag känner mig ofattbart pigg. Piggast är jag omkring halv 7. Eftersom det är semester vaknar jag nöjt - och tycker att det är för tidigt att gå upp men ligger kvar och drar mig i sängen.

2. Vi har varit och handlat lite byggmaterial under gårdagen. Idag har vi monterat nya dörrhandtag samt målat om i köket. Det känns nu på kvällen när färgen är torr helt underbart!

3. Vi tog medan färgen torkade en tur ut till stugorna. Här ovan är några bilder. Det är första gången vi ser den med is på sjön. På nyårsdagen blir det grillning med vänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Riktigt sköna bilder! Någon stuga blir det nog inte för vår del men det är väl ofta så att det lockar mer om man bor i lägenhet misstänker jag. God fortsättning!