lördag 16 juni 2007

Bra dag

Idag har varit en ganska bra dag. Inte hunnit sitta ner så mycket men har hunnit uträtta massor. Två försäljningar klara ger en skaön känsla. Tyvärr är det nog fortfarande några som jag inte har hunnit ringa till, men det får jag ta i morgon. Ja, jag rök på ett förmiddagspass i morgon också eftersom jag inte orkar mer idag. HAr trots allt varit igång sedan 06.30 nu.

andra styrkepasset hos sjukgymnasten idag också. Kändes väldigt bra, snart kan jag nog börja jogga också känns det som. Testade ett tiotal meter när jag skyndade till banken...det gick bra. Pratade lite med sjukgymnasten också, han tror att jag kommer att få en operation när jag har tillräcklig muskelstyrka i benet, måste vara ganska stark före operationen eftersom man tappar så mycket. Inte så konstigt - jag har redan nu tappat 14 ca omkrets runt benet o det syns tydligt! Så här spinkiga ben gör att jag skulle kunna bli transa med kortkort...här ska det tränas!

Först ska jag hem från jobbet, sen blir det väl att ta det lugnt på Carlmans under kvällen.

Inga kommentarer: