söndag 15 juli 2007

Bilder kommer

Har inte uppdaterat bloggen p en vecka....där ser man. En kort summering tar vi då:

Jobbat hela veckan. Avslutade skönt med ett par torsdagsöl på Carlmans. De där staropramen granat är bra goda :)
Fredagen slutade jag hyfsat tidigt och åkte sedan mot gislved. Middag hos David i växjö innan jag till slut landade hemma hos johan i Gislaved. Där var det sedan fest både fredag o lördag. Kul helg helt enkelt. Träffade några gamla juniorer från tiden då jag var juniorledare. De har växt upp och blivit mogna nu! Harregud vad jag kände mig gammal! MEn de är trots allt 16-17 år nu, så jag kan väl inte kalla dem små längre, även om de inte heller är gamla ännu :)

Så avslutades helgen med en villavisning klockan 6 idag. Trevligt trevligt! Nu blir det cappuchino pa balkongen.

Inga kommentarer: