tisdag 31 juli 2007

Snart semester

I morgon är månadens sista dag. DEn har varit intensiv. Skönt att Agnetha är tillbaks från sin semester nu, det har blivit lite lugnare nu i varje fall. Så nu ska jag runda av den här sista veckan, rensa skrivbordet och sedan helt glömma allt vad hus och bostäder helt och hållet i tre veckor. Och jag ska klara av det också, det har jag bestämt. Jag kommer att vara i Mollösund, lite i Malmö, troligen lite hos mamma i Gislaved och en del ute med min lilla båt som har legat väldigt still den här sommaren som bara har regnat bort.

SEmesterlönen kklarade sig till slut också med tio sålda hus före månadsskiftet - så jag kan pusta ut, luta mig tillbaks och i lugn och ro beställa en extra god drink när jag tar semester på fredag kväll. Låter inte det underbart?

1 kommentar:

montan sa...

Kommer du till Malmö i helgen? Jag landar i Köpenhamn på fredag kl 23. Hade varit sjuukt kul o träffas under helgen. Kanske lite party på lördag och sova sked... Bara du o jag! ;)
Maila!