tisdag 23 oktober 2007

Lugnare dagar

Framöver ser jobbet ut att innehålla lite lugnare dagar vilket jag tycker låter ganska rogivande, samtidigt som jag som vanligt får panik när min kalender inte är fullbokad. Jag vet inte varför jag är sån, men jag vill ha en full kalender och jobba häcken av mig, men när jag har det längtar jag efter att ha ledigt. Är det jag som är skum eller är det naturligt?

Får inte ur min hjärna tankarna på att öppna en egen pub av nåt slag. samtidigt vet jag med mig att ajg inte är rätt person att göra det, men jag vill ju så gärna ha ett "eget" uteställe med biljardbord o grejer. Tänk om....men jag kommer inte att förverkliga det. Mer troligt är istället projektet med ett nytt hjälpprogram. Det kan jag pilla lite med nu under vintern. Ska göra iordning ett prospekt tänkte jag, så kanske det dyker upp en investerare som kan ro igång projektet. Det skulle minsann slå den där pubtanken ur mitt huvud!

2 kommentarer:

montan sa...

Jag har ett skönt projekt du kan dra ihop lite investerare i (typ du). Tanken är att helt godvillig så du har något och göra naturligtvis.
Så jag tänkte att du kan få renovera lite i min eventuella nya lägenhet (som jag inte har än) så kan du få bo där så mycket du vill också...
Ska bara hitta och köpa en först.

Christian Andersson sa...

Varför vill du inte öppna en pub?