måndag 30 juni 2008

what time is it? - It's BOSS-time!

Har haft en ritkigt rolig helg nere i Malmö och Köpenhamn. I lördags var det bartömning hemma hos Hasse, Montans skafferi skulle tömmas och hasse erbjöd plats i lägenheten. Det slutade på KB och mina öron ringer ännu efter den höga musiken och vårt dansande rakt framför högtalaren.


Montan på väg mot parken

På söndagen bar det av till Köpenhamn. Vårt mål med resan var Parken. JAg har aldrig varit där med jag kommer nog att vilja åka dit igen för att uppleva fotboll från dessa läktare. Konserten kan sammanfattas med ett ord : Skitbra!

När jag kom hem fanns det ett litet glas med en blomma i och en lapp från Sara. Vilken hemkomst!

Underbart drag på scenen! Tyvärr är väl mobiltelefonens kamera lite för dålig för att återge bilden på ett riktigt bra sätt, men det får duga!

2 kommentarer:

Mia sa...

Allvarligt, såg du Springsteen! Oh avis jag är...
Men jag ska också ut på äventyr...

Kram Mia

Emelie sa...

Sittplats? Tacka vet jag ståplats på Ullevi..Det fanns tillfällen när Brucan rockade så att svettdropparna nådde ända till oss på de fyra första raderna...;)