tisdag 21 oktober 2008

Full upp för en "arbetslös"


livet mellan två jobb kan nog te sig väldigt olika.

I mitt fall innebär det faktiskt inte tt sitta på sofflocket. Jag spelar tennis, golf, går promenader....och "jobbar".

Igår var jag i växjö på studiebesök. Eftersom jag inte har någon fast agenda för dagarna som går är jag fri att göra vad jag vill utom att arbeta utåt. Dessutom passade jag på att hälsa på David och Johanna när jag var där vilket alltid är lika trevligt.

I helgen var det ännu en underbar helg med Sara. Det här med att bo ihop och vara pojkvän/flickvän trodde jag aldrig skulle vara något för mig, men jag trivs så oerhört bra! Efter tennisträningen gick vi på en promenad ut på boön och njöt av det underbara höstvädret.
Sara spanar in mot Karlshamn

Utöver detta börjar jag nu ladda för nystart. Jag kommer att ha fullt upp den närmsta tiden med företaget, med kunderna, med alla småresor som är inbokade. Tyvärr måste jag säga nej till en hel del trevliga tillställningar och det grämer mig, men när jag väl är klar med allt jag har planerat kommer jag förhoppningsvis att kunna vara lite mer ledig än tidigare och därmed ha tid för alla er som jag försummat de senaste fyra åren!

2 kommentarer:

Mia sa...

Vad du låter äckligt lycklig! :) Seriöst, jag är så glad för dig. Finns det hopp för dig finns det även det för mig.

Hur löste sig allting med karantänen?

Roligt att du tyckte om inlägget, kände att jag ville slå ett slag för att våga göra sin egen grej, vad det nu än är, och inte alltid följa flocken.

Kram Mia

Mia sa...

Det spelar ingen roll hur måna resor man gjort, det spelar ingen roll vad man gjort överhuvudtaget. Bara de val man gjort är ens egna. O vi får nog säga att ditt liv är ganska spännande - hur många blir egna företagare vid 25års ålder!

Kramkram