torsdag 23 oktober 2008

Oväntad företagsstart





I dag hade vi de sista möten med banken för att få ordning på alla kontonummmer, bankgiro, försäkringar och skattepapper. Vi hade även planeringsmöte för uppstarskampanjen och invigningen. uppstartskampanjen är beställd och väntas ut i brevlådorna den 28-29 oktober.

Döm om min förvåning när jag kommer hem - och ser vårt utskick ligga på tröskeln! 5 dagar för tidigt! Jag har inte ens fått min dator och min kontorsplats! 

Nåväl, det är bara att bita i och kämpa på. Antingen har tryckeriet eller posten gjort fel, jag vet inte vilket men det är inte mycket att be för. Gjort är gjort och nu är det vi som får konsekvenserna av detta. Det vill säga - Börja jobba! Det är visserligen roligt, men nog hade det varit roligare om det hade följt den plan vi hade satt upp.

Alla är hjärtligt välkomna till vår invigning den 7-8 november i Sölvesborg!

1 kommentar:

Mia sa...

Vilken businessman! Det är Gordon Gekko varning på dig...:)