måndag 13 april 2009

Påsk

Påskhelgen har jag och Sara firat med besök i Göteborg där vi såg till att ha det lugnt och skönt, vara på konsert med Maia Hirishawa (som var ruggigt bra!), samt att  ge Albin lite vardagsmotion. här kommer lite bilder från vår underbara helg:
Sara på första stoppet på väg uppåt. Detta i Ljungby där vi även hittade en Älgpark....men vi gick aldrig in.


Albin fpår dagens pris i lokalkännedom. Vi är ute på promenad och hittar en kyrka hyfsat centralt i Göteborg. 
Albin: "Det här var en fin kyrka, den har jag aldrig sett förut." Det förljer en kort diskussion om hur kyrkan är byggd och hhur det kommer sig att han inte sett den tidigare, han rör ju sig inte på de här gatorna i normala fall.

Vi går över tilla ndra sidan gatan där det lgger en liten park.
Albin: Här är MIN park. Här pluggar jag ofta....(lång paus) ...märkligt att jag inte sett kyrkan som ligger tävrs över....
Här ser ni i varje fall hur Albin njuter av att ligga i blommorna i parken, som den sanne Ferdinand han är!
Har massor av härliga bilder till, ska lägga upp dem så snart jag hinner, soitter med slö lina och det tar avigheter att lägga upp bilderna. Jag avslutar med en sista där jag och SAra njuter av kvälssolen intill grillen. 

Jag hoppas att alla har haft en riktigt bra påsk!



Inga kommentarer: