tisdag 11 augusti 2009

Ensam i en vecka

I morse åkte Sara på semester. Hennes rapport så här långt: 34 grader varmt, solnedgång.

Jag tror hon får en fin vecka. Det är hon värd efter alla timmars slit i köket på Vägga denna sommar.
Jag har passat på at ägna första dagen ensam åt att jobba. Jag skulle egentligen börjat med staketet kring stugan men jag blev sittande vid kontoret istället. I morgon får byggandet börja istället. Borrmaskinen är i varje fall inköpt så nu ska det inte längre hindra.

Vill någon hjälpa till så bara kom förbi. jag räknar med att vara där mellan 19.30-22 varje dag denna veckan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är det någon slags galen våg av stuginköp på g i familjen Svensson? Jag vill också ha! Får väl vara nöjd med vårt lilla hus så länge antar jag :)

Älgen sa...

Jag satte nog igång spiralen är jag rädd...snart kommer väl lillebror på att han hyr en stuga istället för studentrummet också....

du vet inte sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.