måndag 7 september 2009

SEmester!

Äntligen!
¨Nu väntar en veckas lugnt tempo utan kunder eller medarbetare, utan ansvar! Jag har några mål med min semestervecka, denna första sedan vi körde igång företaget för omkring ett år sedan:

1. Jag ska lära mig hantera mina golfklubbor lite bättre.
Bollarna har haft en tendens att gå i bananformade banor efter utslagen.En ny klubba och några lektioner ska nog kunna åtgärda detta!
2. Staketet vis stugan ska närma sig stadie "färdigt"
Vi har kommit lågt, jag o Sara med ännu är det väl omkring 15 meter kvar att bygga. Det är riktigt roligt att få skapa något med händerna!
3. Jag ska ha det lugnt och skönt, sitta för mig själv i tysthet och läsa tidningar och böcker.

Därutöver har jag inte lagt några direkta planer. Det får bli lite som det blir helt enkelt.

1 kommentar:

David Svensson sa...

Hoppas klubban går lika långt och rakt resten av säsongen också!