måndag 27 december 2010

Lugnare än väntat

På grund av att Birgitta tyvärr drog på sig en julförkylning blev Malmöresan inställd. Söndagen ägnades därför åt den nobla konsten soffliggning. Jag kan nu alla sorters positioner i soffan. Jag ligger, sitter, vräker ut mig och alla andra möjliga avarters sittande i soffan. Något jag kom fram till är ganska avslappnande men so också är rätt så långtråigt. Till slut var jag trött på det och tog fram bokföringen....

Julen har annars varit riktigt rolig. vi har fått träffa nästan hela släkten uppe i småland och hade en skön julafton med många skratt. DEssutom passade jag på att köra förbi en gammal klasskamrat och säga hej på hemvägen innan det var juldagsfirande hemma.

Nu återstår en veckas hårt jobb i mellandagsruschen innan det är dags för nästa år!
God forsättning allihop!

Inga kommentarer: