söndag 30 mars 2008

Aktiv helg

Veckorna sedan senaste inlägget har minst sagt varit fullspäckade. Jätteroligt verkligen, det har varit massor på jobbet och vi gör nytt månadsrekord i butiken! Tyvärr innebär det också minimalt med tid för vännerna vilket jag försökte kompensera igårkväll. Var ute med Torbjörn och badade lite bastu och kvällen avslutades med middag på Harrys tillsammans med Mattias och Sabine. Den middagen drog ut på tiden och jag vandrade hemåt runt klockan halv 3, glad och nöjd över att ha hunnit diskutera såväl Thailandssemestrar (jag var med i diskussionen och hade åsikter fastän ja galdrig varit där), mumintrollen och storleken på elefantens hjärna. Sara som jag diskuterade det sistnämnda med har med al säkerhet en underlig bild av mig efter det mötet, men det bjuder jag på. Jag fick ju dessutom hennes telefonnummer efteråt så...

3 kommentarer:

Mia sa...

Klassisker Tobbe...

Emma sa...

Är någon förvånad? Inte jag i alla fall :)

Christian Andersson sa...

Mia säger "Klassiker Tobbe..." och jag undrar vad hon menar. Menar hon att det är en klassiker att tala om elefanters hjärnstorlek för att få en flickas telefonnummer, eller...? =D

Lycka till! ;)