lördag 5 april 2008

Lördagschill

Idag är jag helt ledig. Ska bara inom kontoret och hämta ett kontrakt och köra iväg med det till en kund i Pukavik, sedan ska jag fortsätta chilla. Ska dessutom träffa den där damen jag pratade med i förra veckan. Undrar vad vi ska prata om idag...

Veckan har annars varit tämligen händelselös. Inget särskilt som har hänt och i min lägenhet har tvätten och smutsen återigen hunnit samla sig på hög så jag går här just nu med dammsugaren och jagar dammråttor. Tjejen tycker inte om det så hon har gömt sig på toaletten och knaprar i sig toalettpapper.

3 kommentarer:

Mia sa...

Flyger hon fritt hemma?

Mia sa...

Svar: du har helt rätt men jag har redan skrivit två inlägg om marknader i London så jag var lite trött på det därför skippade jag det. Men du har rätt, det är en vinnare!

Mia sa...

Precis utmanat dig. Helt frivilligt förstås men det kunde vara roligt att få veta de där små unika sakerna som utgör Tobias Svensson!

KRAM