tisdag 8 april 2008

Lugn kväll hemma

Har haft en bra dag, suverän rentav, med två träningspass (ett före jobbet och ett efter). Dessutom har jag, trots mycket suck och stön från min sida fått ganska mycket gjort vid skrivbordet utan några kundmöten alls.
Har fått in ett hus som jag själv skulle kunna tänka mig att köpa till försäljning. Har någon tre miljoner över är det bara att hojta till så tar jag tacksamt emot dem!




Nu sitter jag här och lyssnar på en skön Damien Jurado-platta och har det gott de sista minuterna av dagen.

Johan och Anna har somnat på kräftskivan hos min mamma, det här var nu 4 år sen!


Tittar igenom gamla fotoalbum på datorn och är allmänt nostalgisk. Börjar bli dags för mig att åka till malmö och hälsa på alla mina goda vänner Jag saknar er hörrni!. Det var alldeles för längesen jag var nere nu.
Ska även ta tag i det hela och åka till Göteborg en vända och hälsa på Johan där. Blir nog mycket resande i vår.

1 kommentar:

Anonym sa...

damien jurado is the shit min vän. hoppas vi ses snart, natti /hans