torsdag 24 april 2008

Nya hjul på bilen, kalas i Malmö och lite annat

Idag passade jag på att ta sovmorgon. Den avbröts redan klockan 6 då min hjärna tyckte att jag var vaken. Sedan ägnade jag morgonen åt en jogginrunda (jupp, nu klarar mitt knä av att jogga omkring 2 kilometer) samt att åka upp till bilfirman och byta till sommarhjul. Liksom bror David som var tidigare ute passar jag på att publicera hur det ser ut nu med de nya hjulen på så ni känner igen mig när jag prejar er av vägen i sommar:


Sedan jag uppdaterade senast har jag även hunnit med en runda ner till Malmö och varit på kändisfest där. Lärde mig en ny kändis där: Waldo. Johan klädde ut sig till en figur som man visst ska hitta i diverse miljöer, detta fenomen hade helt undgått mitt vetande. Lyckligtvis var jag inte ensam om detta. hursom var det riktigt kul att sitta med malmövännerna och snacka strunt ett tag på lördagen.

Nu ska jag återgå till arbetet. Ska försöka ha kortare tid till nästa uppdatering.

1 kommentar:

Mia sa...

Yo! Kan jag få ett livstecken från dig!
Lägg ner mapparna, backa undan från skrivbordet och gå ut i solen ditt arbets-freak!
När kommer du upp o hälsar på mig o Ida förresten?

Stora kramar! (saknar min Tobbe idag)