tisdag 6 maj 2008

Lite blandade skurar

Den senaste tiden har präglats av 100%-principen. Det innebär att jag jobbat till 100% eller varit ledig till 100%. Med ledig till 100% menar jag att jag hela tiden haft någotning att göra, det har inte blivit mycket stillasittande. Förutom 1 maj som jag ägnade åt att aktivt inte göra någonting i ett mycket trevligt sällskap.

I helgen var jag ute på säsongens första 18-hålsrunda på golfbanan tillammans med David och Johanna. Resultatet var väl inte direkt lysande men däremot sken solen härligt över oss och jag njöt till fullo av dagen.

I söndags var jag för första gången detta år ute på havet. Inte med min egen båt som fortfarande ligger på varvet men likväl fick jag känna lite havsbris.

Nu ska jag jobba en stund till och sedan väntar grillen på att få lite korvar på sig :)


Karlshamns skärgårds största ö Tärnö rakt förut.

1 kommentar:

Emelie sa...

Vad fint, jag vill komma och hälsa på! Vad roligt du skriver, nu länkar jag till dig från min blogg om det okej? Vad kul det är att läsa din! Kram