söndag 11 november 2007

Jobbig helg

Den här helgen skulle jag vara ledig. så blev det inte. Fotografering av hus och visningar har löpt om vartannat. Till det skulle ju bilderna redigeras och läggas in...och idag blir det ytterliger visningar som inte var planerade från början.

Hade egentligen tänkt åka ner till malmö och överraska på fars dag men så blev det tyvärr inte. Tråkigt, då hade jag ju kunnat hinna med att prata med brorsan lite också. Nåväl, livet går vidare, och jag ska nu vidare på nya uppdrag i jobbets glada anda!

Hoppas alla ni andra har en riktigt bra helg!

2 kommentarer:

Mia sa...

Jobbiga helger tell me about it! Tur att jag har ditt besök att se fram emot annars hade jag hoppas från mitt lilla fönster.
Hmm, en fråga från icke-tekniska mig: hur om man vill, får man in ett foto på sig själv i profilen??
O vem är tjejen som äter gröt?? Måste jag vänta på alla detaljer tills du kommer??? *nyfiken* Vill hon så är hon självklart välkommen också! Man kan sova två i min säng o jag har en luftmadrass där jag tänkte sova...Nemas problemas! Kram

Älgen sa...

Tjejen som äter gröt är mitt lilla husdjur och hon får stanna hemma när jag kommer och hälsar på :)

Fotot löser vi när jag är på plats och kan leka lite med knapparna.