torsdag 29 november 2007

London

Semester!
Delar jag in ordet blir det se-mest-er. Alltså ska jag vara en egotrippad jävel som bryr mig om mig själv. Den här gången ska jag även passa på att bry mig om Mia som har emigrerat till London. Ska bli jätteroligt att se hur hon har det. fför er som inte vet vem Mia är kan jag berätta att jag troligen vann äran att få leka med henne när jag och Dan slog om henne när vi var tre år och gick på förskola ihop. Efter det har det varit franskalektioner, KU och Taizeresor ihop och många roliga stunder! Nu blir det en lång rolig stund i london. Välbehövligt efter de sista veckornas arbete på sena timmar!

Så nu ska jag ha roligt. Malmö hälsar jag på på måndag när jag kommer hem från de engelska öarna. någon som har tid med en fika då? ring mig då så ordnar vi det!

För övrigt lyckades jag idag spräcka drömgränsen jag hade i försäljningssumma på jobbet då jag fixade mitt 57'e hus för i år. jättekul. 65 siktar vi på innan året är slut. vem säger att det inte skulle gå att sälja hus i december? Jag är med på noterna om någon annan är det också...men först ska det bli semester!

Inga kommentarer: