tisdag 6 november 2007

Vilse i frukostgröten?

Idag var jag duktig. Och igår med. Jag passade på att ta en lång kvällspromenad före jag la mig o sov. Sen som jag gott. Extra bra lev det ju av att FC Barcelona piskade kvällens motstånd och vann, dock bara med 3-0 men ändå. Kul att få sse lite härliga bollkoster. Det var därför mina ben fick extra energi. Idag på morgonen satt den energin kvar och jag var uppe ur sängen före klockan ringde. en timme före faktiskt. SÅ jag tog en ruinda till på mina pigga ben...sen kom tröttheten från ingenstans!

Kokade gröt när jag kom hem, men där tog det stopp. Helt plötsligt behövde jag duscha, hitta kläder, hitta min telefon, hitta almanacka och hitta nycklar. Samtidigt. så det slutade med att jag stod med mobiltelefonen i handen med en fot i duschen medan en gryta kokande gröt stod på spisen.
Det löste sig duck utan livshotande skador, men någon gröt blev det inte för mig (Tjejen fick dock smaka lite på den, ska se om hon lever när jag kommer hem från jobbet idag).

Dags att avsluta det sista på jobbet, och varför inte ta en promenad ikväll?

1 kommentar:

David Svensson sa...

Micron är överlägsen när det gäller att fixa havregrynsgröt. Det blir ju lika bra varje gång.