fredag 23 november 2007

Inte så värst pratglad just nu...

DEtta blir värre och värre. Jag hade räknat med lågsäsong nu men inte! Sitter o sliter mitt hår på jobbet. Det är lite roligare nu dock, för numera har jag sällskap där på kontoret då Anna har precis lika mycket att göra. Har inset hur skönt assistenthjälp är att ha nu när vi inte har det och måste göra assistentjobbet själva...

På hemmafronten händer det därmed inte så mycket. tvätten som väntar på att strykas väntar fortfarande. Jag orkar inte ta tag i det nu när jag kommer hem utan lägger mig till ro framför TV'n och ser ett avsnitt av heroes före jag sakta somnar in. Så rolig är jag. Orkar inte prata med någon alls, är på tok för trött för det.

Vi hörs när jag blir piggare igen! Ta hand om er allihop!

1 kommentar:

Mia sa...

Man får strunta i strykningen ibland! Skäms inte för det!