torsdag 14 februari 2008

Malmöweekend



Hade en ledig helg (nåja, nästan . ett litet tuppdrag som utvecklade sig till ett par tre-fyra timmars jobb) på lördagen då men sedan var jag ledig. Åkte till Malmö och besökte Emmas inflyttningsfest, tack Emma för en riktigt trevlig fest! Fin lägenhet hade hon dessutom så hon kan vara nöjd.

Söndagen ägnades åt brunch och slappande i det sköna vädret med Johan som lämnar oss för vistelse i Chicago ett tag. Jättespännande och roligt men samtidigt lite tråkigt att han åker bort så långt. Vi hade en risktigt skön dag och våren kom in över Sverige på riktigt när vi satt och klunkade i oss våra stora latteransoner.

I veckan har jag hunnit med en ledig dag i Kalmar också, så här ledig som jag varit nu var det längesedan jag var! rätt skönt men samtidigt väldigt jobbigt - jg har inte hunnit med så mycket som jag brukar hinna med på en vecka. Får nog effektivisera mig totalt i morgon för att kunna njuta lite den här helgen också :)

2 kommentarer:

Mia sa...

Vad mysigt det låter!

Mia sa...

Nu får du skynda dig, inlägget jag skrev till dig är längst ner på första sidan. Ett inlägg till o det hamnar på nästa sida o då kanske du aldrig läser det! Farligt värre!