lördag 23 februari 2008

Svarar på ett brev

fick ett brev av syrran. började svara på det men mailen hängde sig och jag pallade inte leta bland kontakterna. Tyckte dock att det var lite skoj så jag postar svaret här istället

---
Teorin är att vi vänner ska lära känna varandra lite bättre.
Byt bara ut mina svar mot dina och skicka till dina vänner inkl mig

1. Närgick du upp idag?
08:14 - skum tid att vakna på en ledig lördag!

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio?
...det var så länge sen jag var på bio att jag glömt...troligen nya Bond

4. Favorit-TV- program?
sportspegeln

5 . Vad åt du till frukost?
Yoghurt med branflakes och hackad kiwi samt ett par ost/marmeladmackor

6. Vad är ditt andranamn
Per Johan
>
7. Din favoritmat?
Grillat

8. Vilken mat gillar du inte?
Smaklös och överkokt potatis

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Claire and The Reasons

11. Vilken bil kör du?
Volvo (vuxenpoängen tickar på...)

12.Vilken är din Favoritmacka?
Dubbelmackan ;) ... eller...hur menar du?

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Girighet och velighet

14. Vilka är dina favoritkläder?
Skidkläder (vill åka skidor nu!)
>
15. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Mystery Island

16. Favoritklädmärke?
Har väl ingen favorit...Sand kanske, eller Tiger

17. Var vill du dra dig tillbaka?
på en vingård i södra Frankrike
>
18. Favorittid på dagen?
På helgerna är det klart frukosten, i veckorna omkring klockan 23
>
19. Var är du född?
Gislaved (eller Värnamo om vi ska vara noga)
>
20. Vilken är din favoritsport att se på?
Fotboll

21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Jag tror inte någon skickar tillbaks

22. Vem tror du skickar tillbaks först?
om någon gör det...Anders

23. Coca Cola eller Pepsi?
coca cola

24. Fotboll eller ishockey?
Fotboll

25. Är du en morronmänniska eller nattuggla
Morgonmänniska

26. Pedikyr eller manikyr?
Vad? Jag blir yr...

27. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Tyvärr inte.

28. Vad ville du bli när du var liten?
Snickare

29. Bästa barndomsminnet?
Minicitymilen när jag sprang fel...Hylte Minicup, Husvagnsresan med egen pool (regnpölar)

30. Varit i Afrika?
Nej, men ska nog dit till fotbolls VM 2010

31. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej

32. Varit med om en bilolycka?
Jupp

33. Favoritdag i veckan?
Söndag

34. Favoritrestaurant?
Carlmans, Och sen är chokladmoussen i Le foret (Val D'isere) en riktig pärla

35. Favoritblommor?
En med fina färger

37. Favorit-snabbmatsrestaurant
Max

38. Äger du en cykel?
Ja, men den är låst och jag har ingen nyckel

39. Vem fick du senaste mailet från?
Ett nyhetsbrev som jag inte lyckas avboka

40. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Utöka det, nej inte en chans! Nog som det är

41.Läggdags?
Borde lägga mig kl 23, men lägger mig omkring 01

42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Allas

43. Senaste personen du delade en middag med?
Torbjörn och Eva

44. Vad lyssnar du till just nu?
P3

45. Favoritfärg
Grönt och brunt

46. Hur många tatueringar ?
ingen

1 kommentar:

Mia sa...

Underbara semester-minnen!

...håller helt med dig om potatisen!